HTML

most

a jelenről - ami épp zajlik... hátha megragadható

Friss topikok

  • gond/ol/a: nem úgy értettem,de örülök, hogy MÁR NEM vagy zsiráf :) (2017.11.04. 00:58) őszi nap
  • gond/ol/a: végre újra be tudtam lépni... lehet, h idejövök a nolról... 31-én megszüntetik (dehójavum van) (2016.01.15. 00:50) mikor hajnalban
  • gond/ol/a: kösz (ez majdnem egy fejsimogatás:) (2014.04.07. 23:19) árva öregek
  • Rozsa T.: Szó szerint: "Tele van vele a hátam". (2013.08.29. 11:43) hátfájás
  • Izabella.Jones: :) (2013.08.19. 21:39) szürkehályog

http://lineas.freeblog.hu

nyugi

2017.12.15. 18:40 gond/ol/a

szóval a nyugalom, a középpont elérendők..

belenéztem a régi MOSTokba... jók voltak ezek a pillanatfelvételek, afféle hangos meditációk, lehet , hogy folytatom, hogy most be is tudok menni a szerkesztésbe

szóval a nyugalom...  a postán ember ember hátán, mindenki feszült, izgatott...s egy fiatalember nagy csomaggal a kezében mondja, mikor kérik hogy valakit majd maga elé engedjen, aki pattog, ideges, rohan... hogy Ő NYUGODT., Jól meg is néztem magamnak, tényleg az volt...

Volt egy kérdés teszt, hogy mit mondanék fiatal magamnak, hát pont ezt gondoltam:

nyugi, semmiről se késhetsz le, mindennek eljön az ideje

hát nem tudom, eljött-e MINDENNEK, de sokminden eljött, s a legfontosabbak - úgy érzem - igen, és  hát tán még mindig van egy kicsi belőle (mármint az időből, időmből)

úgyhogy most is azt mondom a mostani énemnek is : NYUGI

 

(az egyébként biztos eljön :(

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gonda.blog.hu/api/trackback/id/tr828286786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása